Meniu
Cos de cumparaturi

Conditii de returnare

Produsele achiziționate online pot fi returnate în conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014. Consumatorul are dreptul să informeze în scris comerciantul cu privire la intenția sa de a renunța la achiziție, fără a suporta penalități și fără a fi nevoit să justifice decizia, într-un termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul serviciilor, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la notificarea renunțării la contract. Recomandăm folosirea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru primirea produselor.

SC Hyper Link IT SRL va rambursa contravaloarea comenzii cât mai curând posibil după primirea produsului returnat.

Contractul de vânzare (art. 2, 5.) este definit ca orice acord în baza căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea unor produse către consumator, în timp ce consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care include atât produse, cât și servicii.

Încheierea contractului are loc la momentul emiterii facturii fiscale și nu la momentul lansării comenzii sau emiterii unei confirmări automate de primire a acesteia.

Articolul 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor ambelor părți contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, adică în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. Nu vor fi acceptate produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, semne de uzură excesivă sau intervenții neautorizate, etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului, definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, conform definiției din articolul 2, punctul 2, din OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor cauzată de manipulare, în afara a ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care ar putea să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să-l poarte.

Unii producători aplică un sigiliu pe ambalajul produselor. Prezența sau absența acestui sigiliu nu este obligatorie și este specifică producătorului. Deteriorarea sigiliului nu afectează dreptul de retragere de la contract.

SC Hyper Link IT SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu consumatorii care abuzează de dreptul de a renunța la achiziție. Notificarea acestui refuz va avea loc înainte de impunerea restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.

Dreptul de retragere

Consumatorul notifică SC Hyper Link IT SRLcu privire la intenția de a se retrage din contract utilizând una dintre următoarele opțiuni: un formular standard sau o declarație clară făcută în scris pe un suport durabil (cum ar fi e-mail, hârtie sau fax). Acesta are la dispoziție 14 zile de la primirea produselor pentru a comunica retragerea din contract.

 

Obligatiile consumatorului

Produsele trebuie livrate SC Hyper Link IT SRLpersonal sau să fie predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârzieri nejustificate și într-un interval de cel mult 14 zile de la notificarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile returnării. Consumatorul este responsabil doar pentru orice diminuare a valorii produselor cauzată de manipulare, în afara a ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor.

 

Obligatiile Hyper Link IT SRL

Suma totală plătită, inclusiv cheltuielile de livrare, va fi rambursată integral, în decurs de 3-14 zile de la acceptarea returului, în următoarele situații: atunci când produsul livrat nu corespunde specificațiilor afișate pe site, sau atunci când produsul livrat este greșit (cu excepția cazului în care consumatorul a selectat explicit o altă modalitate de livrare în afara celei standard). Rambursarea sumelor se va efectua folosind aceleași metode de plată care sunt rezonabil aplicabile (în cazul plății în numerar la livrare, suma va fi returnată prin transfer bancar către un cont furnizat în mod clar de către consumator). 

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.


Produse excluse de la returnare

 

1.      Licente software;

  1. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  2. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti, electrocasnice, etc);
  3. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  4. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe adresa de mail comercial@hyperit.ro sau prin prezentarea la sediul SC Hyper Link IT SRL cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul SC Hyper Link IT SRL. se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 18:00.

Mentiune
În toate situațiile menționate mai sus, cu excepția cazului în care este vorba despre defecte în perioada de garanție, produsele trebuie să fie returnate în aceeași stare în care au fost primite, însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Orice deteriorare a produselor sau modificare care le face imposibil de revândut va conduce la respingerea cererii de retur.

În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse identice și se dorește returul acestora, consumatorul are responsabilitatea de a se asigura că doar unul dintre ele a fost desigilat. Returnarea celorlalte produse va fi acceptată doar dacă acestea sunt sigilate. Dacă mai multe produse identice au fost desigilate, ne rezervăm dreptul de a diminua contravaloarea fiecărui produs cu până la 50%. Această reducere are ca scop restabilirea posibilității de vânzare a produselor desigilate.

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe